Strona Główna SHSRP
Forum Hodowców Szczurów Rodowodowych w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bakteria ['] i Bounty
Autor Wiadomość
sasqach 
BAK-TE-RY-JKA

Wiek: 30
Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-09-27, 19:18   Bakteria ['] i Bounty

to taki mały temacik ku pamieci mojej najukochańszej Bakterii ['] która zmarła 20 września 2009 po ponad 3 latkach towarzyszenia mi i dawania radosci. jako ze była moja najlepszą przyjaciółka długo nie pogodze sie z jej odejściem. Nigdy nie zapomne jej wybryków i psot. tego jak wypały jej ze starosci ząbki a po kuracji znów odrosły. Tego jak potrafiła cała ubrudzić sie gerberkiem i zasnac zemna pod kocykiem gdy było mi źle. tutaj mam kilka jej fotek http://www.photoblog.pl/s...1/z-misiem.html
http://www.photoblog.pl/sasqachartfactory/45617655
http://www.photoblog.pl/sasqachartfactory/45616548
jako ze bardzo długo chodziłam bardzo smutna po Jej ['] stracie, a moim znajomi to zauważli to niemal tydzień po śmierci małej w moje urodziny podarowali mi nowe dzieciątko, dzięki niej mam znów uśmiech na twarz bo poprostu nie potrafie życ bez szczurzego dzieciaczka. Prosze nie traktujcie mnie zbyt ostro z racji kupna szczurka z zoologicznego. tutaj jest fotka mojej Pchełki http://www.photoblog.pl/s...-i-panowie.html ma na imie Bounty :)
niestety ale na zakup Rodowodowego szcurzątka musze jeszcze poczekać bo jak sami wiecie z miotami róznie bywa ale mam zamiar kupić Bounty towarzyszke syjamke :) w tym albo na początek przyszłego roku :)
 
 
 
wuwuna 


Dołączyła: 15 Kwi 2008
Posty: 2542
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-09-27, 19:47   

sasqach, przede wszystkich szczury to gatunek stadny i nie można i trzymać pojedynczo.

Proponuję adoptować towarzyszkę dla Bounty. Na alloszczurze jest sporo ogłoszeń i na pewno coś znajdziesz dla siebie.

Cytat:
jak każda szczuża mama nie długo wytrzymałam bez dzieciaczka
Mając szczura wypadałoby nie robić błędów w jego pisowni.... :|
_________________
Administracja forum SHSRP: Ban dla użytkowniczki za nadużycie uprawnień i naruszenie ciągłości forum.
Ostatnio zmieniony przez wuwuna 2009-09-27, 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sasqach 
BAK-TE-RY-JKA

Wiek: 30
Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-09-27, 19:51   

wiem jak to odbierzecie ale na razie Bounty nie bedzie sama ponieważ pracuje w sklepie zoologicznym i dopóki nie zakupie drugiego szczurka bedzie miala kontakt ze sklepowymi a gdy kupie drugiego to bedą miały 2 osobowe stadko.
Ostatnio zmieniony przez 2009-09-27, 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Oli 


Dołączyła: 16 Kwi 2008
Posty: 469
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-27, 20:54   

sasqach napisał/a:
wiem jak to odbierzecie ale narazie Bounty nie bedzie sama ponieważ pracuje w sklepie zoologicznym i dopuki nie zakupie drugiego szczurka bedzie miala kontakt ze sklepowymi
to jest bardzo nierozsądne - obce sobie szczury należy przedstawiać na neutralnym terenie i łączenie może trwać nawet kilka miesięcy (chociaż zazwyczaj jest to kilka dni, do tygodnia). W sklepie zoologicznym nie ma miejsca i warunków na takie manewry, a jak wpuścisz samicy do klatki nowego czy samicę do innych szczurów, to na 99,9% skończy się to jakąś śmiercią, w najlepszym przypadku ciężkim pogryzieniem. :?
_________________
"Jeśli uważasz, że cały świat jest zły, przypomnij, że zawiera on w sobie także ludzi podobnych Tobie" Indira Gandhi

"Ludziom przytrafia się co się przytrafia, a nie na co zasługują. " dr House
 
 
 
sasqach 
BAK-TE-RY-JKA

Wiek: 30
Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-09-27, 21:07   

tylko ze ja mam szczura właśnie z tego sklepu :) także nie bedzie najmniejszych problemów bo stadko sie zna. Gratis mi wszystko wyjaśniła w tej kwestii myśle ze bedzie ok poza tym to tylko tymczasowe rozwiazanie.
Ostatnio zmieniony przez 2009-09-27, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wuwuna 


Dołączyła: 15 Kwi 2008
Posty: 2542
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-09-27, 21:40   

sasqach jesteś dorosła i powinnaś postępować z Bounty odpowiedzialnie.
A swoim zachowanie dajesz świadectwo dla nas, że nie zasługujesz na szczura. Przykro mi.

Po drugie jeśli robisz błędy to używaj korekcji pisania.
_________________
Administracja forum SHSRP: Ban dla użytkowniczki za nadużycie uprawnień i naruszenie ciągłości forum.
 
 
 
Nakasha 


Wiek: 34
Dołączyła: 09 Cze 2008
Posty: 2672
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-09-28, 00:48   

sasqach, dla szczura jest lepiej, jeśli ma stałego towarzysza, który z nim jest non stop. Spotkania z wieloma szczurkami przez kilka godzin nie zapewnią odpowiedniego stada... szczególnie przez kilka miesięcy. Poza tym już wspominałam, że warunki w sklepach zoologicznych nie są zazwyczaj szczególnie "sanitarne", jest duże ryzyko załapania choróbska...
 
 
 
sasqach 
BAK-TE-RY-JKA

Wiek: 30
Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-09-28, 09:04   

nie musze sie Was o nic prosić, przykro mi że tak reagujecie nie znając sytuacji. W zoologicznym w którym pracuje szczury są zadbane z własnych pieniędzy opłacam im lepszą karmę, gerberki, owoce, warzywa, itd. mają często sprzątane i uważam ze są szczęśliwe. Mierzenie wszystkich jedna miarą jest bardzo nie fair. Pracuje w tym sklepie 12 h dziennie także to nie będzie tylko "parę godzin" kontaktu. Poza tym to była jedyna samiczka w sklepie na dana chwile bo z reguły dostajemy same samce żeby sie nie rozmnażały wiec nie miałam jak wziąć dla niej towarzysza. Wiem jak wygląda sytuacja w innych sklepach wiec nie chce kupować szczura gdzie indziej. Gratis mnie ostrzegła z Waszym ostrym podejściem wiec nie będę sie z tego powodu załamywać, każdy ma swoje poglądy, ale osądzanie kogoś nie znając go świadczy samo za siebie o tej osobie :( a co do błędów pisowni nie będąc złosliwa "A swoim zachowanieM dajesz świadectwo" także nie tylko mi sie zdarza pomylić. Wydaje mi sie ze takie zachowanie członków stowarzyszenia na pewno nie zachęca „świerzaków" czyli ludzi jak ja do zmiany swoich poglądów bo zamiast mnie uświadomić i powiedzieć ze cos jest nie tak to piszecie tylko że jestem nie odpowiedzialna nie wgłębiając się nawet w szczegóły historii. To ocenianie książki po okładce. Gdyby w każdym światku hodowców „rasowców” panowały by takie warunki i restrykcje to ludzie by się całkiem podzielili. Skoro jesteście przeciwko to tym bardziej powinniście zachęcać do swoich przekonań a nie negować wszystko w koło.
Ostatnio zmieniony przez sasqach 2009-09-28, 09:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Viss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-28, 09:10   

sasqach, no widzisz, a my uważamy, że zwierzęta nie powinny być w ogóle sprzedawane i trzymane w sklepach. Dlatego staramy sie w żaden sposób nie popierać tego procederu, także starając sie przekonać innych. :)

Jeżeli nie chcesz szczurka ze sklepu, to polecam adoptować jednego z wpadki sklepowej. Takie maluchy maja świetną socjalizację, sa dobrze karmione od początku i zadbane. Sporo jest niestety takich malców szukających domu, więc będziesz miała duży wybór. :)
 
 
sasqach 
BAK-TE-RY-JKA

Wiek: 30
Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-09-28, 09:24   

Skoro to wpadki sklepowe to także nie powinniście czegoś takiego popierać na chłopski rozum. Równie dobrze można kupić takiego malucha w zoologicznym albo cały miot i też go oddać do adopcji. To wtedy ładniej brzmi no nie? Bo adoptujesz wpadkę a nie kupujesz prosto z zoologicznego. Ja nie miałam na to wpływu dostałam Ją i jestem szczęśliwa z tego powodu pewnie gdyby były 2 samiczki to kupiliby obie ale tak wyszło. Przynajmniej jeden szczur dobrze trafił. Sieć naszych sklepów bardzo dba o wysoki standard. Gratis mówiła mi o stadności szczurów i wiem o tym ale jak ona sama mi powiedziała jeden z jej dzieciaczków również musiał czekać na stadko przez pewien czas i nic mu się nie stało. Może i mi uda się znaleźć jakąś samiczkę do towarzystwa. Gdyby jednak hodowla uznała ze jestem ok. to w listopadzie/ grudniu byłby miot. Wiec byłby to raptem miesiąc.
 
 
 
Viss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-28, 09:29   

sasqach napisał/a:
Skoro to wpadki sklepowe to także nie powinniście czegoś takiego popierać na chłopski rozum.
nie popieramy rozmnażania sklepowych, rozmnażania dla własnego widzimisię. Natomiast ze względu na uchybienia sklepów masa zwierząt zachodzi w ciążę, ludzie kupujący samice często kupują kinder niespodzianki. Te zwierzęta sa odchowane w domu i najlepiej gdyby do sklepu juz nie wracały, zatem logicznym jest, że szuka sie in domó bezpośrednio u ludzi.
sasqach napisał/a:
Równie dobrze można kupić takiego malucha w zoologicznym albo cały miot i też go oddać do adopcji. To wtedy ładniej brzmi no nie?
nie brzmi, wręcz przeciwnie, takie ogłoszenia i tacy ludzie są traktowani inaczej.
 
 
sasqach 
BAK-TE-RY-JKA

Wiek: 30
Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-09-28, 09:36   

A właśnie czyli jednak. Czyli gdyby sie nagle okazało ze Bounty jest ciężarna i ze mam do adopcji miot to już inaczej byście na mnie patrzyli. Nie każdy zoologiczny jest taki sam a skoro miałabym adoptować takiego samego szczura jakiego mogłabym kupić w zoologicznym a odchowanego w towarzystwie ludzi to wole zapewnić Bounty towarzystwo tymczasowe i kupić jej „pewniaka” w postaci szczura z hodowli. W ten sposób nie wspierając szczurków sklepowych. A skoro tyle jest owych Kinder niespodzianek to jednak dużo jest na forum ludzi kupujących szczury w sklepach i jak czytałam owe ogłoszenia na alloszczurze to oni nie byli tak ostro potraktowani ze „nieodpowiedzialni” i w ogóle.
Ostatnio zmieniony przez 2009-09-28, 09:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sachma 
Hodowca
urlopowo..

Wiek: 32
Dołączyła: 12 Kwi 2008
Posty: 1354
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2009-09-28, 09:38   

wpadki sklepowe sa same w sobie kara za kupno szczurow z zoologa. Kazdy na poczatku dostaje reprymende a pozniej sie mu pomaga - tak jest bylo i bedzie. Jesli twierdzisz ze kiedy kupowalas swoja samice byla tylko jedna a wczesniej mowilas ze chcesz ją trzymac ze szczurami z ktorymi mieszkala w sklepie to wnioskuje ze chcialas ja wpuscic do samcow? :?
_________________
 
 
 
Viss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-28, 09:43   

Nie każdy zoologiczny jest zły, jednak zwierzęta w nich sprzedawane pochodzą z fatalnych źródeł. Jest to straszny chów wsobny, brak pozywienia dobrej jakości, masowa produkcja. Zwierzęta z ferm, z hurtowni. Myk polega na tym, aby zwierząt nie kupować, tylko przygarniać. To diametralna róznica, a chodzi przecież o zmniejszanie popyty i co za tym idzie podaży.

Ogłoszenia sa monitorowane, każdy tez zostaje pouczony. W temacie lub inaczej.
 
 
sasqach 
BAK-TE-RY-JKA

Wiek: 30
Dołączyła: 17 Wrz 2009
Posty: 20
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-09-28, 09:45   

póki co nie są w wieku w którym mogły by ją pokryć także uważam to za dość bezpieczne, ale przyznaje się masz racje nie pomyślałam o tym  także chyba jednak postaram się jak najszybciej znaleźć jej towarzyszkę. Wszystko stało się tak szybko ze nie do końca wszystko przemyślałam. I proszę Cie nie poprawiaj moich postów jeśli w Twoich również są błędy. Czy nie wiesz w takim bądź razie jak mogłabym takiego adoptowanego szczura przewieść bezpiecznie?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 16