Strona Główna SHSRP
Forum Hodowców Szczurów Rodowodowych w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje obserwacje - ewentualne propozycje do zasad oceniania
Autor Wiadomość
Mała Mi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-19, 15:26   Moje obserwacje - ewentualne propozycje do zasad oceniania

Sądzę, że temat wyda się dość kontrowersyjny, jednak dla spokoju własnego sumienia muszę zadać kilka pytań dotyczących wystawy i oceniania. Nie znam się na wszystkim, więc prosiłabym o szczere odpowiedzi. Ufam, iż osoby, które będą chciały, to dobrze zrozumieją moje wątpliwości i odsuną negatywne emocje. Od razu też mówię, że do NIKOGO żadnych szpil tu nie będzie :) Uważam również, że szczury, które wygrały jak najbardziej na to zasługiwały, bo są cudne, wspaniałe i w ogóle naj! :serducho:

Pierwsza kwestia, to fakt wystawiania szczurów przez sędziów. Szczerze powiem, pierwszy raz się z czymś takim spotkałam (mówię ogólnie o wystawach, nie tylko szczurzych). Sądzę, że jedno z drugim mocno się gryzie. To tak jakby w sądzie sędziną była kobieta, która prowadzi swoją sprawę rozwodową, albo swojej przyjaciółki (wybaczcie porównanie, ale jest mi dość bliskie ;) ). Nigdy w takiej sytuacji nie ujrzymy obiektywizmu choćby nie wiem jak się ktoś na to zaklinał.